חיפוש
HE
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    ראוטר (יחידה אחת) ASUS ZenWIFI Pro XT12 AX 802.11ax Whole-Home WiFi 6 Tri-Band Mesh System - צבע שחור

    יצרן: Asus
    מערכת WiFi 6 Tri-Band Mesh לכל הבית מבית ASUS – יחידה בודדת הנותנת כיסוי של עד כ-280 מ''ר עם מגוון אפשרויות חיבורים וטכנולוגיות מתקדמות למהירות כוללת עד 11000Mbps.
    מקט: 90IG06U0-MO3A30
    תמונות למטרות המחשבה בלבד*
    המידע נלקח מאתר היצרן ו/או מידע היבואן ו/או מפרסומיהם והאחריות שלהם. המידע כפוף להגדרות, אמצעים ותנאי הבדיקה של היצרן ו/או היבואן, כולל מידות/נפח, מידע טכני, וכו'.
    אסור להעתיק, לשכפל ולצלם.
    זמינות: הזמנה מראש בכפוף למלאי היבואן
    ₪2349
    i h
    מועד אספקה: עד 1-7 ימי עסקים

    ASUS ZenWiFi Pro XT12

    טווח רחב יותר עם מהירות גבוהה יותר

    ראוטר ZenWiFi Pro הוא הפרדיגמה החדשה לרשת WiFi mesh לכל הבית, המשלבת ביצועים ויופי בחבילה אחת מאוזנת להפליא. הוא לוקח את הפרודוקטיביות ויכולות הבידור של כל הרשת הביתית שלכם לרמה הבאה, עם קיבולת ניתנת להרחבה עבור הדור החדש של מערכות אקולוגיות של רשתות ביתיות.

    קיבולת עצומה במהירות הבזק

    תקן WiFi 6 נותן ל-ZenWiFi Pro XT12 עד פי 4 מהקיבולת ועד פי 2 מהמהירות של WiFi 5, הודות לטכנולוגיות מתקדמות כמו BSS Color, uplink / downlink OFDMA ו-160MHz MU-MIMO. גם יעילות הרשת השתפרה, כך שהמכשירים שלכם מקבלים את כל רוחב הפס שהם צריכים. אם יש לכם הרבה מכשירים ברשת, כגון מחשבים אישיים, מחשבים ניידים, סמארטפונים, NAS והתקני בית חכם, ZenWiFi Pro XT12 הוא הבחירה האידיאלית שלכם.

    ספקטרום UNII-4 מורחב*

    ASUS ZenWiFi Pro XT12 תומך בספקטרום UNII-4 מורחב, הכולל ערוץ שלישי ו נקי של 160MHz בתדר 5GHz. תדר זה מגדיל את קיבולת חיבור הגישה האלחוטי (mesh backhaul) כדי לספק ביצועים אמינים וגבוהים עבור המכשירים האלחוטיים שלכם.

    רוחב פס נרחב הודות לכמות סטרימים מורחבת

    ZenWiFi Pro XT12 הוא מכשיר המספק 12 סטרימים, עם קצבי נתונים משולבים של עד 11000Mbps. זה מגביר את היכולת שלו לשדר ולקבל נתונים למספר גדול של מכשירים בו זמנית, לצמצם אזורים מתים ולהעניק ל-ZenWiFi Pro XT12 את יתרון הביצועים עבור הרשתות הביתיות העמוסות ביותר.

    RangeBoost Plus

    ASUS RangeBoost Plus היא הגרסה העדכנית והחזקה ביותר של טכנולוגיית RangeBoost המפורסמת שלנו, והיא משפרת את הכיסוי עבור כל מכשירי ה-WiFi שלכם כולל מכשירים מדור קודם. באמצעות ערכת שבבי הדגל Broadcom WiFi 6 מהדור הבא ומעבד 2.0GHz 64-bit מרובע ליבות, RangeBoost Plus ממנפת מספר טכנולוגיות בלעדיות של ASUS כדי לשפר באופן דרמטי את טווח האותות והכיסוי של WiFi עד 38%*.

    אפש רות הרחבה קלה עבור רשת גמישה

    עם ASUS AiMesh, קל להוסיף יחידות Mesh נוספות לכיסוי משופר או תכונות חדשות - פשוט הוסיפו כל נתב תואם AiMesh!

    חיבורי LAN ו-WAN במהירות 2.5G

    ל-ZenWiFi Pro XT12 יש גם חיבור LAN במהירות 2.5G וגם חיבור WAN במהירות 2.5G, כך שתוכלו ליהנות ממהירויות מלאות של 2.5Gbps לאורך כל הדרך מספק ISP תואם ועד להתקנים קוויים תואמים שלכם.

    בחירה גמישה לחיבור גישה (backhaul)

    ZenWiFi Pro XT12 מאפשר לכם להקצות את תדר 5GHz השני או רשת קווית עבור חיבור backhaul בין יחידות. לחלופין, תוכלו לבחור במצב אוטומטי ולתת ל-ZenWiFi Pro XT12 לבחור את סוג החיבור הטוב ביותר בהתבסס על הסביבה שלכם. הבחירה היא תמיד שלכם!

    הגדרה וניהול ללא מאמץ

    אפליקציית ASUS Router הקלה לשימוש מציעה הגדרה פשוטה וניהול קל למערכת ZenWiFi Pro XT12 שלכם, כך שתוכלו להתחיל בפעולה תוך זמן קצר.

    בקרות מתקדמות

    אם ברצונכם לנצל את היכולות המתקדמות של ZenWiFi Pro XT12, ממשק הדפדפן העוצמתי נותן לכם גישה לדוחות סטטוס במבט חטוף והגדרות מעמיקות באמצעות לוח מחוונים שימושי. תוכלו להשתמש בו כדי להגדיר את הגדרות ה-QoS של הנתב שלכם, תפעול VPN, תצורת חיבורים ועוד הרבה יותר.

    עזרה ללא ידיים

    ה-ZenWiFi Pro XT12 עובד עם Ok Google או Alexa Skills לשליטה ללא ידיים בנתב שלכם.

    הונדס לביצועים

    ZenWiFi Pro XT12 תוכנן לספק ביצועי WiFi מקסימליים - עם תפוקה משופרת של עד 18%* - מערכת השבבים Broadcom WiFi 6 והמעבד העדכניים ביותר. האנטנות ממוקמות בקפידה ובזווית בתוך התא השקוף המיוחד בחלק העליון של הנתב, תוך מזעור הפרעות תוך מקסום כיסוי האותות.

    אבטחה ברמה מסחרית לבית שלכם

    אבטחת הרשת הביתית חיונית כאשר יש לך מספר מכשירים מחוברים, במיוחד אם הרשת שלכם מארחת מכשירים ללא הגנה מ פני וירוסים, כגון התקני IoT. ראוטר ZenWiFi Pro XT12 כולל AiProtection Pro בחינם לכל החיים, כולל בקרת הורים מתקדמת, ומשתמש גם בפרוטוקול האבטחה העדכניים ביותר של WPA3.

    פרטיות משופרת בכל מקום

    Instant Guard נותן לכם גישה מאובטחת לאינטרנט בלחיצה אחת באמצעות ZenWiFi Pro XT12 מכל מקום בעולם, הודות לטכנולוגיית VPN למנהור (tunneling) נתונים מוצפן. עם ZenWiFi Pro XT12, תוכלו לקחת איתכם את הרשת הביתית שלכם לכל מקום שאליו תלכו - ולהיפרד מרשתות VPN של צד שלישי מבוססות דפדפן!